سر در گمی


احساس

میرم تو وبلاگای مختلف تاریخ آپ کردنشون که مصادف بوده با غمو ناراحتیای من خیلی داغون ترم میکنه.اونا روز به هم رسیدنشون رو جشن میگیرن من غصه هامو مرور میکنم دقیقا با همون تاریخ.نمیخوام کفر نعمت کنم اما دلخورم از خدا.از اینکه پس مــــــــــــن چی؟من آدمش نیستم؟بندش نیستم؟چرا روزای من تکراریه؟همیشه میگم درست میشه اما کو؟چــــــــرا 3 ساله خودمو گول میزنم؟ها؟خستم از چرتو پرتای دورو بریام .میگن فاطی خفه شو مگه میشه تو تنها باشی و کسی رو نداشته باشی؟آره میشه.روزای سختی رو پشت سر گذاشتم هنوزم همینطوره!!ادامه داره!!3 ساله همینه.پس شادی من کو؟تو لیست آدمات اسم منو از قلم انداختی منو فراموش کردی.همه دوستام دارن سر و سامون میگیرن اکثرا عشقایی دارن که واقعا اساطیریه!!
یکیشون دوستش تو بانک شهر کنارمونه بخاطر دیدنش همیشه 1 ساعت راه میاد که فقط ببینتش.من چی کم دارم از اون؟مگه چه گناهی کردم که همیشه باید رابطه دوستامو درست کنم؟چرا خودم کسی رو ندارم؟چرا تو کاری نمیکنی؟این زندگی کوفتی خسته نشد از تصویر تکراری رنج کشیدن من؟همش نقش واسطه رو باید داشته باشم جقد از دوستامو شوهر دادم یا واسه تحقیق میومدن من میگفتم دوست منه بچه سالمیه!!چه کسایی که دنبال کیس خوب بودنو من اونارو معرفی میکردم.دوستایی که عشق دارن دعواشون میشه من حلش میکنم با دوستم حرف میزنم یا طرفو قانع میکنم.چقد نقش مشاوره رو داشته باشم؟؟خدایا تو هوای همه رو داری الا منو!!در حقم بیرحمـــــــــــــــــی.اشکامو پاک نمیکنی هیچوقت.



نظرات شما عزیزان:

ravaniii
ساعت9:46---2 اسفند 1392
سلامـ ..
از وبتـ دیدن کردم مطالب خوبی داشتی ..
ممنونم ک به منم سر زدی ونظر گذاشتی ..
بای ..


disslove
ساعت0:34---1 دی 1392
عالی مرسی ممنون

شیرین
ساعت19:58---24 آذر 1392
نيما يوشيج در تولد يك سالگي پسرش نوشت:
پسرم يك بهار ؛

يك تابستان ؛

يك پاييز و يك زمستان را ديدي
زين پس همه چيز جهان تكراريست
جز محبت و مهرباني


شیرین
ساعت20:25---22 آذر 1392
سلام ... دختر خوب و کار راه بنداز ودست به خیر . آخه اگه خدا دوست نداشت که این قدر قلبت رو مهربون نمی آفرید . ناراحت نباش روز تو هم میرسه یه کم دیر برسه ولی پر از خوشحالی و شادی باشه یهتره که زود بیاد و زود بره پر پشیمونی و حسرت
تازه اش هم تو به کسی احتیاج نداری بقیه لنگ تو هستن


یه غریبه
ساعت20:16---21 آذر 1392
سلام مرسی که انقد زوداومدی وبم
بازم میگم ک واسه دیدن جواب نظرم این جا بر نمی گردم عزیزم
از اشناییت حو.شحال شدم
از فردا لینکت می کنم


mahsa
ساعت16:59---21 آذر 1392
salam
tanbal nistam rastesh nmidunm va3 upam chi bzaram hamechi vasam tekrari shode


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:,ساعت 13:7 توسط فاطمه| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست